Translate

неділю, 17 вересня 2017 р.

Курс «Українознавство»

                                                                           7 клас
Тема уроку
Дата
Примітка
Тема 1. Я – українець. (2 год)
Тема 2. Моя родина, мій рід. (4 год)
1
Українознавство як цілісна системна наука


2
Лад у собі, з батьками, з іншими, зі світом.


3
Я – діяч та творець, відповідальний за свою діяльність і творчість


4
Витоки : історія мого роду.


5
Творчість і діяльність моєї родини, роду.


6
Узагальнення за темами.


Тема 3.  Мій український народ. (5 год)
7
Відтворення природних та світоглядних особливостей у діяльності та творчості українців різних регіонів нашої держави.


8
Регіональні особливості українського житла та інтер’єру від минулого до сучасного.


9
Народне декоративно-ужиткове мистецтво.


10
Український одяг. Оберегові елементи у давньому та сучасному одязі.


11
Традиційні українські прикраси, їх символіка


Тема 4. Моя держава – Україна.(2 год)
Тема 5. Україна та українці в світі. (3год)
12
Українська літературна мова як вищий вияв творчості народу, основа взаєморозуміння. Діалекти та говірки в органічній цілісності української мови.


13
Творці літературної мови, державотворці.


14
Освіта як природна потреба українського народу.


15
Козацькі військово-технічні винаходи.


16
Українська авіація та космонавтика


17
Узагальнення за курс «Українознавства»


Немає коментарів:

Дописати коментар