Translate

неділю, 17 вересня 2017 р.

Курс «Українознавство»

5 клас
Тема уроку
Дата
Примітка
Тема 1 . Я  - українець (8 год)
1
Українознавство як цілісна системна наука. Україна – етнос, природа, мова, культура, ментальність, нація.


2
Людина – частка і ціле природи. Я – людина. Я – українець.


3
Життя – дарунок природи та долі. Здоров’я – ознака ладу між людиною і природою.


4
Творчість – творення, за якого використовуються норми, вимоги, обов’язки, але вони можуть змінюватись.


5
Мова як виразник мого «Я»


6
Характер та поведінка як вияв мого «Я». Уривки з твору Володимира Мономаха «Повчання дітям»


7
Я в майбутньому.


8
Узагальнення знань з теми «Я – українець»


Тема 2. Моя родина, мій рід (2 год)
Тема 3. Мій український народ (5 год)
9
Родина  - цінність для мене. Традиції мого роду. Неповторність моєї родини.


10
Моя родина у майбутньому.


11
Я, моя родина, мій народ – спадкоємність поколінь від найдавніших часів до сьогодення.


12
Феномен Кам’яної могили. Спадщина Трипілля.


13
Від мови прадавнини до сучасної української мови.


14
Календарно-обрядовий цикл українців як пам’ять тисячоліть і гарант існування українського народу в майбутньому.


15
Узагальнення з тем «Моя родина, мій рід» та «Мій український народ»


Тема 4. Моя держава – Україна ( 8 год)
16
Від держави Кия до сучасної України


17
В. Малик «Князь Кий». Билини київського циклу, літописні оповіді, легенди.


18
Влада у прадавніх віруваннях українців.


19
Київ – місто влади, столиця України.


20
Перекази про заснування Києва та інших міст України.


21
Українські державотворці.


22
Моє ставлення до історичного минулого моєї держави.


23
Узагальнення з теми «Моя держава – Україна»


Тема 5. Україна та українці в світі (11 год)
24
Географічне та геополітичне розташування України в світі.


25
«Велесова книга». Літопис Аскольда про зв’язки протоукраїнців з чужоземцями.


26
Торгові шляхи, що проходили через наш край.


27
Чужинці про Україну


28
Світове українство


29
Відомі у світі люди, родом з України


30
Відомі у світі люди, родом з України


31
Міжнародні відносини України


32
Міжнародні відносини України


33
Узагальнення за темою «Україна та українці в світі


34
Повторення та узагальнення за весь курс «Українознавства»






Немає коментарів:

Дописати коментар