Translate

неділю, 17 вересня 2017 р.

Курс «Українознавство»

8 клас

Тема уроку
Дата
Примітка
Тема 1. Я – українець. (4 год)
Тема 2. Моя родина, мій рід. (3год)
1
Українознавство як цілісна системна наука, що вивчає українську людину


2
Воля врівноважується любов’ю, а любов – волею. О.Довженко «Воля до життя», Дж. Лондон «Воля до життя»


3
Дружба, симпатія, еспатія. Взаємовідносини у колективі.


4
Конкуренція. Лідер як позиція.


5
Діалог як основа взаєморозуміння


6
Моя активна позиція – врівноваження своїх прав та обов’язків.


7
Узагальнення за темою. Твір В. Малика «Слід веде до моря»


Тема 3. Мій український народ (4 год)
Тема 4. Моя держава – Україна (2 год)
8
Корисна та шкідлива їжа з позицій традиційного харчування українців.


9
Генно-модифікована продукція, харчові стабілізатори, ароматизатори, алкогольні напої як фактори ризику.


10
«Екологія» власного мовлення. Моє мовлення як презентація мене.


11
Ділове та приватне спілкування українців.


12
Традиції національно-патріотичного виховання в родині. ПрацяЛ.Сименка «Мага віра» та О.Бердник «Хто ти?»


13
Дитячі та юнацькі національно-патріотичні організації: «Сокіл», «Січ», «Пласт», «Луг», «Каменярі».


Тема 5. Україна та українці в світі ( год)
14
Спілкування України зі світом.


15
Освіта як природна потреба українського народу.


16
Відомі у світі люди, родом з України


17
Узагальнення з курсу «Українознавства»


Немає коментарів:

Дописати коментар