Translate

неділю, 17 вересня 2017 р.

Курс «Українознавство»

                                                          6 клас
Тема уроку
Дата
Примітка
Тема 1. Я – українець (6 год)
1
Українська людина, Україна та українство як цілісні органічні частини вселюдства.


2
Я – дитина природи. Українська людина у світі природи


3
Особистість, її складники. Становлення особистості, її розвиток


4
Українські вчені про вплив мови на особистість (К.Ушинський, О.Потебня)


5
Аналіз та оцінка себе як особистості. Твори В. Стус «Синові» та Р.Кіплінг «Заповідь»


6
Узагальнення  з теми «Моє покликання»


Тема 2. Моя родина, мій рід. (2год)
Тема 3. Мій український народ (4 год)
7
Дерево мого роду як дерево життя


8
Народна мудрість про родинні цінності, єдність, цінність родини.


9
Символіка української вишивки, писанок, орнаментика як бачення світу українцями.


10
Традиційні ремесла українців


11
Календарно-обрядове коло українців.


12
Краса рідного слова, пісні .


Тема 4.Моя держава – Україна. (2 год)
Тема 5. Україна та українці в світі. ( 3год)
13
Українські державотворці, герої-оборонці.


14
Історичні та легендарні постаті


15
Міжнародне співробітництво України у світі.


16
Києво-Могилянська академія – міжнародний освітній центр


17
Повторення та узагальнення за курс «Українознавства»


Немає коментарів:

Дописати коментар