8 клас
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Тема 1. Я – українець. (4 год)
Тема 2. Моя родина, мій рід. (3год)
|
|||
1
|
Українознавство
як цілісна системна наука, що вивчає українську людину
|
|
|
2
|
Воля
врівноважується любов’ю, а любов – волею. О.Довженко «Воля до життя», Дж.
Лондон «Воля до життя»
|
|
|
3
|
Дружба, симпатія,
еспатія. Взаємовідносини у колективі.
|
|
|
4
|
Конкуренція.
Лідер як позиція.
|
|
|
5
|
Діалог як основа
взаєморозуміння
|
|
|
6
|
Моя активна
позиція – врівноваження своїх прав та обов’язків.
|
|
|
7
|
Узагальнення за
темою. Твір В. Малика «Слід веде до моря»
|
|
|
Тема 3. Мій український народ (4 год)
Тема 4. Моя держава – Україна (2 год)
|
|||
8
|
Корисна та
шкідлива їжа з позицій традиційного харчування українців.
|
|
|
9
|
Генно-модифікована
продукція, харчові стабілізатори, ароматизатори, алкогольні напої як фактори
ризику.
|
|
|
10
|
«Екологія»
власного мовлення. Моє мовлення як презентація мене.
|
|
|
11
|
Ділове та
приватне спілкування українців.
|
|
|
12
|
Традиції
національно-патріотичного виховання в родині. ПрацяЛ.Сименка «Мага віра» та
О.Бердник «Хто ти?»
|
|
|
13
|
Дитячі та юнацькі
національно-патріотичні організації: «Сокіл», «Січ», «Пласт», «Луг»,
«Каменярі».
|
|
|
Тема 5. Україна та українці в світі ( год)
|
|||
14
|
Спілкування
України зі світом.
|
|
|
15
|
Освіта як
природна потреба українського народу.
|
|
|
16
|
Відомі у світі
люди, родом з України
|
|
|
17
|
Узагальнення з
курсу «Українознавства»
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар