1 клас
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Тема 1. Я – українець (8 год)
|
|||
1
|
Моє ім’я, прізвище. Українські
імена і прізвища. Моя родина.
|
||
2
|
Моє рідне природне довкілля.
|
||
3
|
Мова, якою я думаю, спілкуюся.
Моя рідна мова.
|
||
4
|
Українська народна культура.
Український дитячий фольклор.
|
||
5
|
Моя оселя. Українська світлиця
|
||
6
|
Моє харчування. Українські
національні страви.
|
||
7
|
Мій одяг. Українська вишиванка
|
||
8
|
Я – частинка українського
світу.
|
||
Тема 2. Моя держава - Україна. Українська мова та культура (9
год)
|
|||
9
|
Моя родина –
частина України. Мій родовід.
|
||
10
|
Елементи
української традиційної культури в родині. Родинні обов’язки.
|
||
11
|
Історія мого
народу, його світочі.
|
||
12
|
Українські звичаї
як відображення цінностей нашого народу.
|
||
13
|
Українська мова –
державна мова в Україні.
|
||
14
|
Мова української
колискової (мова ласки й любові, побажання здоров’я і віри у щастя).
|
||
15
|
Україна –
незалежна держава. Державні свята України.
|
||
16
|
Київ – столиця
України, її серце.
|
||
17
|
Державні символи
України. Українські природні символи.
|
Українознавство
2 клас
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Тема 1. Я – українець . Моя родина, мій рід
(8 год)
|
|||
1
|
Українознавство
– наука і шкільний предмет.
|
||
2
|
Я –
нащадок славного роду, Я – українець, громадянин української держави.
|
||
3
|
Звідки в
мене сили й наснага до життя (моя родина, моє рідне природне довкілля).
|
||
4
|
Милозвучність
і краса моєї мови.
|
||
5
|
Як я
уявляю своє майбутнє.
|
||
6
|
Я і моя
родина. Мої рідні й близькі.
|
||
7
|
Праця моїх
батьків в родині. Мої обов’язки в родині.
|
||
8
|
Наша оселя.
|
||
Тема 2. Моя держава – Україна. Український
народ. (9 год)
|
|||
9
|
Мій народ в
історії. Наші славні пращури
|
||
10
|
Українські
історичні джерела – свідки минулого. Українське літописання.
|
||
11
|
Національне
природне довкілля, українська мова, традиційна культура в генезі українського
народу (через фольклор та твори календарно-обрядового циклу).
|
||
12
|
«Народ вчить, як
на світі жить» (народна етика і мораль).
|
||
13
|
Відтворення
народного обряду
|
||
14
|
Українська
держава – незалежна самостійна країна Світу.
|
||
15
|
Я і моя
родина – частинки держави.
|
||
16
|
Україна і
світ.
|
||
17
|
Про що я
дізнався на уроках українознавства.
|
Українознавство
3 клас
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Тема 1. Я – українець . Моя родина, мій рід
(8 год)
|
|||
1
|
Що я вже знаю про
українознавство? Для чого вивчаю?
|
||
2
|
Моє українське коріння:
цілісність, неперервність українського роду.
|
||
3
|
Моя мова – відображення мого
«Я».
|
||
4
|
Практичне заняття:
«Українська витинанка: історія і створення»
|
||
5
|
«Нашому роду нема переводу»
(взаємозв’язок багатьох поколінь українців через родинні зв’язки, природне
довкілля, мову, традиційну культуру, спільну історичну долю).
|
||
6
|
«Родина, родина: від батька й
до сина, // Від матері донці добро передасть…».
|
||
7
|
Культура взаємин в
українській родині.
|
||
8
|
Традиції моєї родини.
|
||
Тема 2. Моя держава – Україна. Український
народ. (9 год)
|
|||
9
|
Наші давні пращури –
слов’яни.
|
||
10
|
Княжа слава України
|
||
11
|
Жінки в історії України:
княгиня Ольга, Анна Ярославна, Євпраксія.
|
||
12
|
Мати кожної дитини.
|
||
13
|
Моя Батьківщина – незалежна
демократична держава.
|
||
14
|
Українці – нація
державотворців
|
||
15
|
Моя роль у творенні
української держави.
Проектна діяльність:
Розробити колективний проект
“Україна у третьому тисячолітті” (уявлення про майбутнє нашої держави, її
природного довкілля, культури, мови, освіти).
|
||
16
|
Українське мистецтво у
світовому мистецькому просторі.
|
||
17
|
Про що я дізнався на уроках
українознавства.
|
Українознавство
4 клас
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Тема 1. Я – українець . Моя родина, мій рід
(8 год)
|
|||
1
|
Історія розвитку
українознавства. Світочі українознавства. Українознавство сьогодні.
|
||
2
|
Я – українець.
|
||
3
|
Моя рідна Україна – найкращий
куточок на Землі (українське природне довкілля, мова, культура, історичне
минуле і майбутнє мого Терену, його світочі).
|
||
4
|
Чого я прагну для себе і моєї
України.
|
||
5
|
Моя родина – невід’ємна
частка України.
|
||
6
|
Природне і соціальне довкілля
моєї родини (природний ландшафт, сусіди, помешкання, харчування, вподобання
щодо одягу, спільної праці і відпочинку).
|
||
7
|
Трудовий,
календарно-обрядовий цикли свят українців у родинному колі.
|
||
8
|
Взаємостосунки у родині.
|
||
Тема 2. Моя держава – Україна. Український
народ. (9 год)
|
|||
9
|
Українське природне довкілля
і розселення українців.
|
||
10
|
Різноманітність етнічного
складу українського народу (волиняни, гуцули, бойки, лемки, поліщуки,
слобожани, таврійці тощо).
|
||
11
|
Культура, побут і мова
українців в залежності від території проживання.
|
||
12
|
Феномен козацтва в
Українській історії. Найвидатніші козацькі отамани і гетьмани України.
|
||
13
|
Особливості геополітичного
розташування України.
|
||
14
|
Різноманітність виявів універсальної
української культури, мови, особливостей господарювання, рис вдачі відповідно
до історико-етнографічних районів України.
|
||
15
|
Унікальність кожної людини,
народу, його території, мови, культури на планеті.
|
||
16
|
Українці – планетарний
феномен.
|
||
17
|
Про що я дізнався на уроках
українознавства.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар