Клас
Обов’язково
Школа
1. Вкажіть складнопідрядне речення.
2. Укажіть речення, в якому є іменний складений присудок:
3. Тире між підметом та присудком ставиться в реченні.
4. Присудок виражений фразеологічним сполученням в реченні.
5. Виберіть варіант відповіді, в котрому є антонім до фразеологізма "як з хреста знятий"
6. Яким членом речення виступає слово "ліворуч"? Ліс ліворуч, мов зелений заєць, задивився на мою ходу (М. Йогансен).
7. Виберіть речення, яке відповідає схемі: [ ], і [ ], (як). (Розділові знаки пропущені).
8. Вкажіть складнопідрядне означальне речення.
9. Кому треба поставити в усіх випадках, ОКРІМ. Давно це було (1) ще тоді (2) як по наших степах широких та пишних не ходили гострі плуги(3) й не краяли скибами зелені груди вільної неньки-землі; ще тоді(4) як високу запашну траву по степах толочили тільки невеликі отари овець,
10. Укажіть, яке з поданих речень є неозначено-особовим.
11. Позначте складнопідрядне речення з послідовною підрядністю.
12. Установіть відповідність між словом та частиною мови, якою воно виражене. (Цифра вказує наступне слово). 1)Вона ледача бабина дочка.А ти дочка 2)ненависна, ти дідова. Вона того 3)лиш тільки і 4)чека,коли ви 5)до гущавини підійдете.(Ліна Костенко)
13. Укажіть складнопідрядне речення, в якому правильно розставлено розділові знаки.
14. Укажіть, у якому рядку всі слова є вставними й виражають джерело інформації.
15. Виберіть варіант із фразеологізмом, який варто підставити на місці пропуска. Цей підлеглий ... , не говорив, що в нього все гурчало б дні й ночі в серці... (М. Стельмах); —
16. Укажіть присудок в поданому реченні. 1)Світанки мої у смарагдовій ворсі над кумканням всіх 2)ропухатих дрібниць – 3)готика самотності, готика 4)суворості, 5)рубінові розсипища суниць…
17. Установіть відповідність між реченням та його характеристикою.
18. Укажіть, яке зі сполучень слів не є словосполученням:
19. Установіть відповідність між односкладним реченням та його видом.
20. Виберіть рядок, в котрому правильно записано слово.
Немає коментарів:
Дописати коментар