Translate

субота, 28 листопада 2015 р.

Здоров’язберігаючі технології – інноваційний крок в освіті.

    Гармонійний розвиток дитини, що передбачає її фізичне, психічне, соціальне, духовне здоров’я, інтелектуальну достатність, морально-етичну досконалість, є нині пріоритетом у розвинутих країнах світу.
  Але разом із тим в усьому світі зростає стурбованість громадськості погіршенням стану здоров’я школярів.
 
   За останні десятиліття у світовому масштабі проблема здоров’я увійшла до глобальних проблем людства.
  Проте Україна разом із незалежністю у спадок отримала загрозливий стан здоров’я нації та незадовільні та небезпечні умови, в яких це здоров’я формується. До того ж, в останні роки у зв’язку з подальшим поглибленням соціально-економічної кризи здоров’я нації стрімко знижується.
 
  Тому я замислився над цією проблемою і це спонукало мене до відповідних дій: вирішив систематизувати всі дії в напрямку впровадження здоров’язберігаючих технологій, підвести під них наукове обґрунтування і постійно використовувати ці наробки у своїй роботі. Намагаюсь ретельно вивчити проблему «Здоров’язберігаючі технології - інноваційний крок в освіті» і розробити завдання для учнів на уроках української мови  з урахуванням цих технологій .



                              Здоров’язберігаючі технології на уроках української мови

8 клас
1.Визначити тип і стиль мовлення. Доведіть свою думку.
2.Записати виділені речення, вставити пропущені букви, розкрити дужки; розставити  розділові знаки.
                                                                   М’ята
М’ята це (багато)річна рослина. Вона утворює дуже ро..галужене кореневище гор...зонтально (не)глибоко ро..зміщене. ст…бло вкрите числе..ими  темно/зеленими листками ланцето/подібної форми.
Пагони містять в..лику кіл..кіс..ть ефірної олії дубильні гіркі та біологічно/активні речовини цукор жири фітонциди вітаміни С і Р каротин мінеральні солі. Корисна м’ята при головних болях сер..цевих та суди..их захворював..ях нервових ро..ладах бе..со..і запале..ях в органах травле..я тощо. Використовують листки й пагони у свіжому і суше..ому вигляді.
1.Знайдіть у тексті односкладне речення, визначте його тип.
2.Затранскрибуйте підкреслене слово.
3.Визначте, до якого типу лексики належать слова: фітонциди, вітаміни, каротин, мінеральні солі.
4.Продовжіть текст інформацією про використання  м’яти у медицині.

                                                                           9 клас
  1. Записати виділені речення, вставити пропущені букви, розкрити дужки; розставити  розділові знаки.
                                                 Значення овочів для харчування
 Овоч… (і,й) картопля є продуктами першої  (не)обхіднос..ті  для людини і займают.. значне місце (у,в) її  харчовому   рац..оні.
Особлива  ц..н..іст.. (і,й) (не)замін..іс..т.. овочів  полягає (у,в)  тому  що  вони  міс..тят.. (у,в) своєму  складі  всі  поживні  р..човини  а  найголовніше  в..там..ни   яких  мало  або  зовсім (не)вистачає  (у,в ) ін…ших  харчових  продуктах.
При вживанні  хліба, рису, м’яса, риби, сиру, яєць, масла в органах травлення людини утворюються шкідливі кислоти. Для нейтралізації їх необхідно вживати овочі. При споживанні овочів організм краще засвоює хліб, масло, м’ясо та інші продукти харчування.
Овоч..  є  найважливішим  дж..р..лом  в..там..нів. В..там..ни   це  особливі   р..човини  які р..гулюют..   ж..т..єві  функт  орган..зму.
(Не)стача в..там..нів  порушує  прав..л..ну  роботу  орган..зму  пр…зводит..   до загал..ної слабос..ті  ві..сутності ап…етиту  і  часто  в..кл..кає   тя..кі  захворюван..я.
1.Визначити тип і стиль мовлення. Доведіть свою думку.
2.Виконати синтаксичний розбір 2-го речення, накреслити схему.
Записати слова у фонетичній транскрипції, указати кількість букв і звуків: цінність, яєць, утворюються
1.Поясніть лексичне значення слів: джерело, життєві функції.
2.Скласти речення за схемою: [   ], і ………….[     ], (  ), (  ).

3.Розкажіть про будь-який овоч у науковому стилі.

Немає коментарів:

Дописати коментар