Translate

четвер, 3 лютого 2022 р.

6- А м.! 04.02.- офлайн. Кл.р. + д.з. на 07.03.- онлайн.

Тема. Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Мета уроку: допомогти учням глибше засвоїти основні відомості про прикметник- його значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль; розвивати образне мислення, зв’язне мовлення, удосконалювати вміння й навички самостійної роботи; виховувати любов до природи, дбайливе до неї ставлення.

Кл.р.:

1. Інтерактивна вправа " Мозковий штурм"

- Пригадайте, що вивчає розділ науки про мову «Морфологія»? (переглянь форзац підручн. № 3, 4).
- На які групи поділяються частини мови?
- Чим відрізняються самотійні частини мови від службових?
- Яку самостійну частину мови називають прикметником?
- Що ви про нього пам'ятаєте?

2. Робота з підручником
Опрацюйте теоретичний матеріал, поданий на  сторінці 128, опісля перегляньте відео: 

 3. Робота з опорним матеріалом : 




4. Впр. 335(у).

5. «Лінгвістичне спостереження»: 

Доберіть до іменників прикметники, визначте граматичні ознаки.  

День (похмурий, сонячний, морозний)
Небо ...
Сонечко ...
Повітря ...
Хмарка ...
Настрій...

Запам'ятайте, від чого залежить рід, число і відмінок прикметника, тобто граматичні ознаки.


6. Зробіть висновки:


7. Синтаксичний практикум.

Спишіть. Визначте, яким членом речення виступають прикметники.

1. Цьогорічна зима холодна.
2. У мене нові ковзани.
3. Ясний, прозорий ранок.

Д.з. на 07.02.- онлайн.

- п.40(с.128- вивч.),

- перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=UCXHFu-808U

Гра "Знайди пару": https://learningapps.org/4735175






Немає коментарів:

Дописати коментар