06 жовтня !
5- А.
Українська л- ра :
Тема. РМ(усно)#1. Складання казок.
I. Пам’ятка до складання казки
- Оберіть головних та другорядних дійових осіб — казкових героїв. Це можуть бути речі (олівець, книжка, парасолька), тварини (пес, заєць, лисиця), люди (бабуся, дідусь, герой-силач, мудрець, хитрун, маленька дівчинка або хлопчик).
- Оберіть жанр, у якому буде представлена ваша казка (фантастично-героїчний, побутовий чи просто казка про тварин).
- Укладіть схему казки. Наприклад: головний герой та його особливості. — Конфлікт героя з іншими персонажами — як герой проходить усі випробування — щаслива кінцівка.
- Продумайте цікаві елементи до кожної частини.
- Підберіть мовні засоби, які б підкреслювали казковий жанр.
- Укладаючи казку, обов’язково використовуйте такі елементи: казковий зачин (Було це ще за царя Гороха… Були собі… Давним-давно… Якось… Ще в сиву давнину… Колись давно… Жив собі на світі…), казкову середину (Іде собі, іде і бачить… І питає… Знову просить… та давай бігти… Очам не може повірити… Коби ж то стільки біди… Ой лишенько!.. Швидко казка мовиться, та не швидко діло робиться…) та казкову кінцівку (І я там був, мед-пиво пив… Тут і казці кінець, а хто слухав — молодець. Казці кінець, а вам бубликів вінець. І стали вони жити-поживати і добра наживати. Поблагословила мати під вінець, тут і казці кінець).
- Казка обов’язково має містити повчальний зміст.
II. Складання плану казки
Наприклад : План (орієнтовний)
- Знайомство головних героїв.
- Об’єднання навколо спільної мети.
- Пригоди зайця й лисиці.
- Перемога дружби.
- - вибір і осмислення теми;
- - визначення основної думки (що ставиш за мету довести, утвердити, схвалити, засудити, у чому переконати);
- - збір потрібного матеріалу (елементів характеристики героїв, фактів, доказів, спостережень, узагальнень, асоціативних образів), виписування відповідних цитат;
- - з’ясування основного типу мовлення твору (розповідь, опис, роздум) та стилю мовлення (публіцистичний, художній, художньо-публіцистичний тощо);
- - складання плану (простого, складного, цитатного);
- - написання твору на чернетці й перевірка.
- ( План у чистовик не записуйте ! ).
- - які епізод(и), образ(и), проблема(и) привернули увагу і чому;
- - що приваблює більше і чому — зміст чи форма;
- - з чим асоціюється, з яким фактом, явищем, спостереженням із власного життя перегукується твір, проблема;
- - який настрій викликає, до яких висновків підводить.
- У висновку твору будь-якого виду підсумовується сказане, з’ясовується значення образу, теми, проблеми, творчості письменника, його місце в літературному процесі; відзначається художня майстерність; висловлюються власне ставлення до прочитаного, враження, які справив твір у цілому. У творі на літературну тему думки повинні викладатися в логічній послідовності, без повторів слів та виразів; твердження мають бути аргументованими. Цитати використовуються помірно, вони повинні бути невеликими за обсягом, влучними, точними і відповідати оригіналу. Твір може мати епіграф — висловлювання відомих людей, яке асоціюється або перегукується з основною думкою чи проблемою, порушеною у творчій роботі.
- 5. Перегляд
https://youtu.be/kAY53-ZBESk
6. Домашнє завдання:
- написати твір; - повтор. ₴ 4, 5.
08 жовтня !
8- Б.
Українська л- ра.
Тема. Проблема вибору , душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов'ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі("Маруся Богуславки").
1. Повтор. с.41- 44; Тл.с.41, 42. Відповідати на запит.с 44.
2. Виразне читання думи, прослуховування запису :
https://youtu.be/k_hx8EozptQ
https://youtu.be/FjPDFn-Y-iU
https://youtu.be/LNQ2VrntpF8
https://youtu.be/mhJTnDm5frQ
3. Чит.підручн.с.45- 48.
4. Домашнє завдання :
- вир.чит.думи; відповіді на запит.с.48 : з 1 по 9(усно); підгот. завд.2 с.49.
- повторити вимоги до усного твору(див. інтернет).
9- А, 9- Б.
Українська мова.
Тема. Цитати як спосіб передачі чужої мови.
1. Повтор. ₴ 4.
2. Опрац.₴ 6 : читати, вивчити теорію.
3. Перегляд відео :
https://youtu.be/v9cpyGhy95A
https://youtu.be/D4gmsk3ypco
4. Вправи : 52 (усно I,II); 59(усно); впр.61(I- письм.).
5. Дом.завд. :
- вивч.с.34, 35.
- Перегляд відео :
https://youtu.be/v9cpyGhy95A
https://youtu.be/D4gmsk3ypco
- впр. 64: А/ Б (одне на вибір).
8-Б
Тема. Граматична помилка та її позначення(г).
1. !!! - Перегляд матеріалу (див. покликання) :
https://youtu.be/R_jvO38--a8
https://youtu.be/FBU8xnGodFk
2. Увага !
Класна робота .
Виконати письмове завдання :
3. Домашня робота .
Немає коментарів:
Дописати коментар