Translate

четвер, 20 квітня 2017 р.

6- А ! Для вас теми творів !



1. Шукай пригод — і життя буде веселішим (за творами В. Нестайка, Я. Стельмаха).
2. Чим мені сподобався винахід Сергія і Митька (за твором Я.Стельмаха «Митькозавр
з Юрківки, або Химера лісового озера») ?
3. Мої пригоди під час відпочинку або подорожі.
4. Як я ставлюся до Климка, героя повісті «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9".
5. Мій улюблений герой ((на вибір) на основі вивчених творів В.Нестайка, Я.Стельмаха, Лесі Вороніної).
6. Твір-роздум «Чи потрібно боротися зі своїми страхами й поганими звичками і які є для цьо- го способи» (за твором Л. Ворониної та власними міркуваннями).
7. Продовжте історію Митька й Сергія, уявивши собі їхню зустріч з однокласниками та вчителькою біології (за твором Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера").

Немає коментарів:

Дописати коментар