Translate

понеділок, 5 жовтня 2020 р.

Увага, зміна !!! + 8- Б ! Теми уроків 06, 08 жовтня (вівторок, четвер) 2020 р. та домашнє завдання для 5- А, 8- Б, 9- А, 9- Б класів. Усі запитання - у Скайп.

                        06 жовтня ! 

5- А. 

Українська л- ра : 

Тема. РМ(усно)#1. Складання казок.


I. Пам’ятка до складання казки

  1. Оберіть головних та другорядних дійових осіб — казкових геро­їв. Це можуть бути речі (олівець, книжка, парасолька), тварини (пес, заєць, лисиця), люди (бабуся, дідусь, герой-силач, мудрець, хитрун, маленька дівчинка або хлопчик).
  2. Оберіть жанр, у якому буде представлена ваша казка (фан­тастично-героїчний, побутовий чи просто казка про тварин).
  3. Укладіть схему казки. Наприклад: головний герой та його особ­ливості. — Конфлікт героя з іншими персонажами — як герой проходить усі випробування — щаслива кінцівка.
  4. Продумайте цікаві елементи до кожної частини.
  5. Підберіть мовні засоби, які б підкреслювали казковий жанр.
  6. Укладаючи казку, обов’язково використовуйте такі елемен­ти: казковий зачин (Було це ще за царя Гороха… Були собі… Давним-давно… Якось… Ще в сиву давнину… Колись давно… Жив собі на світі…), казкову середину (Іде собі, іде і бачить… І питає… Знову просить… та давай бігти… Очам не може пові­рити… Коби ж то стільки біди… Ой лишенько!.. Швидко казка мовиться, та не швидко діло робиться…) та казкову кінцівку (І я там був, мед-пиво пив… Тут і казці кінець, а хто слухав — молодець. Казці кінець, а вам бубликів вінець. І стали вони жити-поживати і добра наживати. Поблагословила мати під ві­нець, тут і казці кінець).
  7. Казка обов’язково має містити повчальний зміст.

II. Складання плану казки

Наприклад : План (орієнтовний)

  1. Знайомство головних героїв.
  2. Об’єднання навколо спільної мети.
  3. Пригоди зайця й лисиці.
  4. Перемога дружби.
IV. Домашнє завдання на  09 жовтня :
- написати казку в зошит, підготувати її  до виразного читання чи розповіді;
- повтор.с.підручн.32, 37- 38.


8- Б. 
Українська мова:

Тема. Рм #5. Складання й розігрування діалогу-обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам'яток історії та культури.

1. Повторити
 "Діалог, вимоги до діалогу" ! : 
(https://drive.google.com/file/d/1eb2a5Kk0qbhSrRo7qfytA2X2lDozB45t/view)

2. Домашнє завдання : 

Переглянути приклади передач (запис) та підготувати діалог(бажано, щоби це була людина, з якою ви сидите за однією партою) : 
- https://youtu.be/sVNAcvkj3Uk
https://youtu.be/WsU8RNwvO-w
- https://youtu.be/o_4pXypQouc


9-А, 9-Б.  
Українська мова.

Тема. РМ #3. Контрольний письмовий твір у художньому стилі "Про що я хотів би (хотіла б) розпитати свого прапрадіда" ( з використанням речень із прямою мовою).

1. Повтор. $ 4.
2. Робота здається вами на подвійному листочку в лінію.

Підпис титульної сторінки :

                      Шосте жовтня
                   Письмовий твір у                   

                  художньому стилі 

            Про що я хотів би (хотіла б) 

           розпитати свого прапрадіда

учня 9-   класу

                        Прізвище, ім'я

3. Обсяг твору :  2,5 - 3 сторінки.


4. Написання твору складається з таких етапів:
  • -   вибір і осмислення теми;
  • - визначення основної думки (що ставиш за мету довести, утвердити, схвалити, засудити, у чому переконати);
  • - збір потрібного матеріалу (елементів характеристики героїв, фактів, доказів, спостережень, узагальнень, асоціативних образів), виписування відповідних цитат;
  • - з’ясування основного типу мовлення твору (розповідь, опис, роздум) та стилю мовлення (публіцистичний, художній, художньо-публіцистичний тощо);
  • - складання плану (простого, складного, цитатного);
  • -   написання твору на чернетці й перевірка.
  • ( План у чистовик не записуйте ! ).

Структура основної частини твору, в основі якого власні спостереження, думки і враження від прочитаного, може бути такою:
  • -   які епізод(и), образ(и), проблема(и) привернули увагу і чому;
  • -   що приваблює більше і чому — зміст чи форма;
  • - з чим асоціюється, з яким фактом, явищем, спостереженням із власного життя перегукується твір, проблема;
  • -   який настрій викликає, до яких висновків підводить.
  • У висновку твору будь-якого виду підсумовується сказане, з’ясовується значення образу, теми, проблеми, творчості письменника, його місце в літературному процесі; відзначається художня майстерність; висловлюються власне ставлення до прочитаного, враження, які справив твір у цілому. У творі на літературну тему думки повинні викладатися в логічній послідовності, без повторів слів та виразів; твердження мають бути аргументованими. Цитати використовуються помірно, вони повинні бути невеликими за обсягом, влучними, точними і відповідати оригіналу. Твір може мати епіграф — висловлювання відомих людей, яке асоціюється або перегукується з основною думкою чи проблемою, порушеною у творчій роботі.

  • 5. Перегляд 

https://youtu.be/kAY53-ZBESk

6. Домашнє завдання: 

- написати твір; - повтор. ₴ 4, 5.



08 жовтня !


8- Б.

Українська л- ра.

Тема. Проблема вибору , душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов'ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі("Маруся Богуславки").


1. Повтор. с.41- 44; Тл.с.41, 42. Відповідати на запит.с 44.

2. Виразне читання думи, прослуховування запису : 

https://youtu.be/k_hx8EozptQ

https://youtu.be/FjPDFn-Y-iU

  https://youtu.be/LNQ2VrntpF8

    https://youtu.be/mhJTnDm5frQ


3. Чит.підручн.с.45- 48.


4. Домашнє завдання : 

- вир.чит.думи; відповіді на запит.с.48 : з 1 по 9(усно);  підгот. завд.2 с.49.

- повторити вимоги до усного твору(див. інтернет).



9- А, 9- Б.

Українська мова.

Тема. Цитати як спосіб передачі чужої мови.

1. Повтор. ₴ 4.

2. Опрац.₴ 6 : читати, вивчити теорію.

3. Перегляд  відео :

 https://youtu.be/v9cpyGhy95A

https://youtu.be/D4gmsk3ypco

4. Вправи : 52 (усно I,II); 59(усно); впр.61(I- письм.).

5. Дом.завд. : 

- вивч.с.34, 35.

Перегляд  відео :

 https://youtu.be/v9cpyGhy95A

https://youtu.be/D4gmsk3ypco

- впр. 64: А/ Б (одне на вибір).

 


8-Б 

Тема. Граматична помилка та її позначення(г).

1. !!! - Перегляд матеріалу (див. покликання) : 

https://youtu.be/R_jvO38--a8

https://youtu.be/FBU8xnGodFk


2. Увага ! 

Класна робота . 

Виконати письмове  завдання :




3. Домашня робота .

повтор. ₴ 3, 4.

- підготуватися до контрольної роботи 13 жовтня.

Немає коментарів:

Дописати коментар