Translate

четвер, 12 березня 2020 р.

6- Б ! Є цікаві ще ігри !

Завдання на 13 та 16 березня !


Фільм :    https://www.youtube.com/watch?v=wLrpBJWJLhI


1. Зміст  I ч. "Тореадори з Васюківки".

2. Розуміти, виразно читати, переказати, коментувати  події, які найбільше тебе зацікавили, пояснити чому.

3. Дібрати до ілюстрації на с.147 відповідний уривок з тексту, переказати.

4. Відповіді на запитання с. 162- 163 (1-8, усно).

5. Письмове завдання виконайте в робочому зошиті : 

Частина I. Розділ II

Диктант «Так, ні»
Завдання: якщо твердження правильне, дайте відповідь «Так», якщо неправильне –"Ні"
1. Ява весь час вигадував різні штуки-викаблуки.
2. Лектор упав з трибуни, тому що злякався колгоспного бугая Петьку.
3. У клубі хлопці дивилися закордонне кіно «Тореадор".
4. Першою кандидатурою на бій биків був цап Жора.
5. Килимок був червоного кольору.
6. На килимку було вишито троє кумедних кошенят.
7. Хлопці співали арію Хозе з опери Бізе «Кармен".
8. Контрибуція була бридлива, охайна корова.
9. Корова підкинула тореадора Яву рогами.
10. Із колодязя друзі почули щеняче скімлення.
11. За цуценям поліз Ява.
12. Собаку назвали Полкан.


Дати  чітку відповідь:

1. ...
2. ...
3. ...               
 

Частина 1.  Розділ ІІ


1.     Про що хлопці не хотіли думати?  
2.     Кого спасли хлопці у колодязі?    
3.     Яку кличку дали йому? 
4.     За що Галина Сидорівна вигнала хлопців із класу?   
5.     Як хлопці зірвали навчальний процес?  
6.     За допомогою чого хлопці прив’язали дзвоника?  За допомогою паска.
7.     Ім’я бабусі, яка керувала дзвониками, ...
8.     Де заховалися хлопці?  .
9.     Чию розмову  підслухали хлопці?   
10.  Ім’я вчительки – 
11.  У яке місто збиралися учні на екскурсію?    
12.Який художній засіб використано у реченні: «Крижаним голосом учителька говорить, мов сікачем рубає»?   
Частина 1.  Розділ  ХІ


1. Як вирішили Книш і Бурмило перевірити хлопців?      
2.  Що таке плавні?  
3. Поясніть значення фразеологізму «далі свого носа не бачу» - 
4. Який художній засіб вжито у рядках: «Кукурудзяне листя хльоскало по щоках, лізло в очі, дряпало руки»?    
5.     Що трапилося з хлопцями у кукурудзі? .
6.     Як хлопці назвали це?   
7.     Хто запропонував покликати людей?    
8.     Як хотіли позвати хлопці на допомогу?   
9.     Хто спас хлопців?  
10.  Що викликала  у дорослих звістка, що хлопці заблукали?   
11. Чи підтвердилася думка Яви і Павлуші, що Книш і Бурмило – шпигуни? 
12.  Продовжіть речення: «Більшої ганьби й приниження ми в своєму житті ... 

 Літературний    диктант
Частина 1.  
Розділи  ХІІ, ХV, ХVІ



1.     Як вирішили Книш і Бурмило перевірити хлопців?      
2.     Що таке плавні?  
3.     Поясніть значення фразеологізму «далі свого носа не бачу» - ...
4.     Який художній засіб вжито у рядках: «Кукурудзяне листя хльоскало по щоках, лізло в очі, дряпало руки»?    
5.     Що трапилося з хлопцями у кукурудзі? 
6.     Як хлопці назвали це?   
7.     Хто запропонував покликати людей?    
8.     Як хотіли позвати хлопці на допомогу?   
9.     Хто спас хлопців?  
10.   Що викликала  у дорослих звістка, що хлопці заблукали?   Сміх.
11.   Чи підтвердилася думка Яви і Павлуші, що Книш і Бурмило – шпигуни?   
12.   Продовжіть речення: «Більшої ганьби й приниження ми в своєму житті ... 

                                       Літературний    диктант
Частина 1.  Розділи  ХІІ, ХV, ХVІ


1.     Яке рішення прийняв Ява?    .
2.     Який художній засіб використано: «Пропадеш, як руда миша»?  
3.     Куди хотів направитися Ява?   
4.     Яку книжку прочитав Ява?  
5.     Як назвав його Павлуша?    
6.     Яку назву дав острову Ява?   
7.     Від чийого імені написаний ХV розділ?   
8.     Які  розділи були у щоденнику Яви?   
9.     Що налякало Яву?   
10.   Хто ж був на острові?    
11.   Що він хотів зробити?   
12.  Про які події розповідали Ява і Павлуша?  


                          Запам'ятовуй  граючи :

https://learningapps.org/display?v=payz4v2vk19

https://learningapps.org/1336439

https://learningapps.org/2025794




Літературна гра «Угадай героя». 1. Противна й плямиста, як географічна карта.

2. Мисливець завзятий, на полюванні, коли стріляє, ліве око онучею зав’язує.

3.То таке страшнюче Мурмило, що його навіть сам зоотехнік Іван Свиридович бої



По вертикалі   1.  Епічний прозовий твір, у якому автор розповідає про різноманітні події з життя здебільшого одного героя. Має великий обсяг. 3.  Що відповів Ява Галині Сидорівні у Києві, коли та їх запитала: "Ви мене до інфаркту доведете! Де ви були? Де?" 4.  Яке слово пропущено: "... смелее в бой, ..., .... Там ждет тебя любовь, Там ждет тебя любовь"?  5.  Художній засіб, наявний у рядку: "От якби завжди можна було стежити за різними підозрілими шпигунами у метро на екскалаторі!" 8.   Ім'я діда головного героя твору "Тореадори з Васюківки". По горизонталі   2.    Синонім до слова калатало. 6.    Прізвище письменника, який написав твір "Тореадори з Васюківки". 7.    Ім'я головного героя, чий дід сварився за метро. 9.    Те саме, що причандалля. 10.  Прізвище Яви з твору "Тореадори з Васюківки". 11.  Учителька якого предмету повинна була платити в побудованому Явою і Павлушею метро 5 копійок? 12.  Кличка собаки із твору "Тореадори з Васюківки".

https://infourok.ru/prezentaciya-dlya-uroku-literaturi-na-temu-toreadori-z-vasyukivki-913606.html )

Немає коментарів:

Дописати коментар