Translate

середа, 24 квітня 2019 р.

18 цитат Олександра Довженка, які потрібно прочитати кожному


Людина, яка створила український кінематограф — Олександр Довженко, вмів все найважливіше і зазняти на відеоплівку, і написати, і сказати. Слова видатного режисера, які вам варто прочитати : 





1. Двоє дивляться вниз. Один бачить калюжу, другий – зорі. Що кому. 

2. Забудеш товариша, зоставиш у біді – даремно ти на світ рождався. 

3. Кладовище – це дзеркало людських взаємин. 
4. Людська душа – це чаша для горя. Коли чаша повна, скільки не лий уже, більше не вміститься. 

5. Народ, що не знає своєї історії, є народ сліпців. 

6. Дурень — не обов’язково Іванушка-дурачок. Дурень нині часом закінчує два факультети, займає високі посади, має ордени, партстаж. Він часом здається зовні ніби звичайною людиною. 

7. Життя таке коротке. Поспішайте творити добро. 

8. Краще загинути в бою, ніж конати в животінні другорядного пасинка історії. 

9. Погубила нас нещаслива наша географія і невдала наша історія. 

10. Таке ось каліцтво: голова з вищою освітою, серце з нижчою, а шлунок темний і потребує много харчу і напоїв. 

11. О трибуно! Скільки дурнів сходило з тебе переможцями. 

12. Лише сильним дано право на безсмертя. 

13. Мистецькі твори треба складати в пам’ять мертвих і в ім’я ненароджених. 

14. Наш народ нагадує мені тютюн. Його весь час пасинкують. У нього велике, дебеле листя, а цвіту де-не-де. 

15. Вiйну називають мистецтвом. Вона таке ж мистецтво, як шизофренія або чума. 

16. Дитинство дивується. Молодiсть обурюється. Тiльки лiта дають нам мирну рiвновагу i байдужiсть. 

17. Я не зовсім люблю свої картини. Часом я їх не люблю зовсім. Я їх жалію, як дітей незграбних і не досить вродливих, але моїх рідних. І мені здається до цього часу, що хороша, по-справжньому зроблена картина моя ще десь попереду. 

18. Я помiтив, що характерною рисою тупих людей, що займають iнодi вiдповiдальнi посади, є умiння швидко приймати радикальнi рiшення з усякого питання.

Немає коментарів:

Дописати коментар