Translate

понеділок, 3 вересня 2018 р.

11- Б ! ПОВТОРНО викладаю !

субота, 2 червня 2018 р.

11- Б клас (майбутній, 2018- 2019 н.р. ! ). Читання художніх творів на літо з української літератури : !


  • Павло Тичина - «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...», «Одчиняйте двері…», «Пам’яті тридцяти»
  • Максим Рильський - «Солодкий світ!..», «У теплі дні збирання винограду»
  • Євген Плужник - «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..»
  • Микола Хвильовий - (М. Фітільов) - «Я (Романтика)» 
  • Юрій Яновський - «Майстер корабля»
  • Валер’ян Підмогильний - «Місто» 
  • Остап Вишня (Павло Губенко) - «Моя автобіографія», «Сом», «Письменники»
  • Микола Куліш - «Мина Мазайло» 
  • Богдан-Ігор Антонич - «Зелена євангелія», «Різдво», «Коляда»
  • Осип Турянський - «Поза межами болю»
  • Євген Маланюк - «Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів...»
  • Іван Багряний( І.Лозов’ягін) - «Тигролови»
  • Олександр Довженко - «Щоденник» (періоду війни), «Зачарована Десна»
  • Василь Симоненко - «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» 
  • Дмитро Павличко - «Два кольори», «Я стужився, мила, за тобою…»
  • Іван Драч - «Балада про соняшник» 
  • Микола Вінграновський - «У синьому небі я висіяв ліс»
  • Ліна Костенко - «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…», «Маруся Чурай»
  • Василь Стус - «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»
  • Олесь Гончар - «Модри Камень»
  • Григір Тютюнник - «Три зозулі з поклоном»


Напам'ять  протягом  року:

 «Арфами, арфами...», «О панно Інно...».


"Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..» Вивчити напам’ять одну з поезій (на вибір). 

- «Зелена євангелія», «Різдво», «Коляда» Вивчити напам’ять одну з поезій (на вибір). 

«Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» ;  «Два кольори», «Я стужився, мила, за тобою…»; «Балада про соняшник»; «У синьому небі я висіяв ліс» (Вивчити напам’ять одну з поезій поета- «шістдесятника» (на вибір).  

«Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…» Вивчити напам’ять одну з поезій (на вибір).

- «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»  ( Чи  обидва , чи один на вибір  вивчити напам'ять - буде уточнено пізніше !)


Немає коментарів:

Дописати коментар