Translate

вівторок, 20 вересня 2016 р.

УЧИТЕЛЕВІ МОЛОДШОЇ ШКОЛИ ! АВТОР : МАХОРТОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА .


1 клас
Тема уроку
Дата
Примітка

Тема 1. Я – українець (8 год)


1
Моє ім’я, прізвище. Українські імена і прізвища. Моя родина.


2
Моє рідне природне довкілля.


3
Мова, якою я думаю, спілкуюся. Моя рідна мова.


4
Українська народна культура. Український дитячий фольклор.


5
Моя оселя. Українська світлиця


6
Моє харчування. Українські національні страви.


7
Мій одяг. Українська вишиванка


8
Я – частинка українського світу.



Тема 2. Моя держава  - Україна. Українська мова та культура (9 год)


9
Моя родина – частина України. Мій родовід.


10
Елементи української традиційної культури в родині. Родинні обов’язки.


11
Історія мого народу, його світочі.


12
Українські звичаї як відображення цінностей нашого народу.


13
Українська мова – державна мова в Україні.


14
Мова української колискової (мова ласки й любові, побажання здоров’я і віри у щастя).


15
Україна – незалежна держава. Державні свята України.


16
Київ – столиця України, її серце.


17
Державні символи України. Українські природні символи.










Українознавство
2 клас
Тема уроку
Дата
Примітка

Тема 1. Я – українець . Моя родина, мій рід (8 год)


1
Українознавство – наука і шкільний предмет. 


2
Я – нащадок славного роду, Я – українець, громадянин української держави.


3
Звідки в мене сили й наснага до життя (моя родина, моє рідне природне довкілля).


4
Милозвучність і краса моєї мови.


5
Як я уявляю своє майбутнє.


6
Я і моя родина. Мої рідні й близькі.


7
Праця моїх батьків в родині. Мої обов’язки в родині.


8
Наша оселя.



Тема 2. Моя держава – Україна. Український народ. (9 год)


9
Мій народ в історії. Наші славні пращури


10
Українські історичні джерела – свідки минулого. Українське літописання.


11
Національне природне довкілля, українська мова, традиційна культура в генезі українського народу (через фольклор та твори календарно-обрядового циклу).


12
«Народ вчить, як на світі жить» (народна етика і мораль).


13
Відтворення народного обряду



14
Українська держава – незалежна самостійна країна Світу.


15
Я і моя родина – частинки держави.


16
Україна і світ.


17
Про що я дізнався на уроках українознавства.











Українознавство
3 клас
Тема уроку
Дата
Примітка

Тема 1. Я – українець . Моя родина, мій рід (8 год)


1
Що я вже знаю про українознавство? Для чого вивчаю?


2
Моє українське коріння: цілісність, неперервність українського роду.


3
Моя мова – відображення мого «Я».


4
Практичне заняття: «Українська витинанка: історія і створення»


5
«Нашому роду нема переводу» (взаємозв’язок багатьох поколінь українців через родинні зв’язки, природне довкілля, мову, традиційну культуру, спільну історичну долю).


6
«Родина, родина: від батька й до сина, // Від матері донці добро передасть…».


7
Культура взаємин в українській родині.


8
Традиції моєї родини.



Тема 2. Моя держава – Україна. Український народ. (9 год)


9
Наші давні пращури – слов’яни.


10
Княжа слава України


11
Жінки в історії України: княгиня Ольга, Анна Ярославна, Євпраксія.


12
Мати кожної дитини.


13
Моя Батьківщина – незалежна демократична держава.


14
Українці – нація державотворців


15
Моя роль у творенні української держави.
Проектна діяльність:
Розробити колективний проект “Україна у третьому тисячолітті” (уявлення про майбутнє нашої держави, її природного довкілля, культури, мови, освіти).


16
Українське мистецтво у світовому мистецькому просторі.


17
Про що я дізнався на уроках українознавства.







Українознавство
4 клас
Тема уроку
Дата
Примітка

Тема 1. Я – українець . Моя родина, мій рід (8 год)


1
Історія розвитку українознавства. Світочі українознавства. Українознавство сьогодні.


2
Я – українець.


3
Моя рідна Україна – найкращий куточок на Землі (українське природне довкілля, мова, культура, історичне минуле і майбутнє мого Терену, його світочі).


4
Чого я прагну для себе і моєї України.


5
Моя родина – невід’ємна частка України.


6
Природне і соціальне довкілля моєї родини (природний ландшафт, сусіди, помешкання, харчування, вподобання щодо одягу, спільної праці і відпочинку).


7
Трудовий, календарно-обрядовий цикли свят українців у родинному колі.


8
Взаємостосунки у родині.



Тема 2. Моя держава – Україна. Український народ. (9 год)


9
Українське природне довкілля і розселення українців.


10
Різноманітність етнічного складу українського народу (волиняни, гуцули, бойки, лемки, поліщуки, слобожани, таврійці тощо).


11
Культура, побут і мова українців в залежності від території проживання.


12
Феномен козацтва в Українській історії. Найвидатніші козацькі отамани і гетьмани України.


13
Особливості геополітичного розташування України.


14
Різноманітність виявів універсальної української культури, мови, особливостей господарювання, рис вдачі відповідно до історико-етнографічних районів України.


15
Унікальність кожної людини, народу, його території, мови, культури на планеті.


16
Українці – планетарний феномен.


17
Про що я дізнався на уроках українознавства.




Немає коментарів:

Дописати коментар