Але разом із тим в усьому світі зростає стурбованість громадськості погіршенням стану здоров’я школярів.
За останні десятиліття у світовому масштабі проблема здоров’я увійшла до глобальних проблем людства.
Проте Україна разом із незалежністю у спадок отримала загрозливий стан здоров’я нації та незадовільні та небезпечні умови, в яких це здоров’я формується. До того ж, в останні роки у зв’язку з подальшим поглибленням соціально-економічної кризи здоров’я нації стрімко знижується.
Тому я замислився над цією проблемою і це спонукало мене до відповідних дій: вирішив систематизувати всі дії в напрямку впровадження здоров’язберігаючих технологій, підвести під них наукове обґрунтування і постійно використовувати ці наробки у своїй роботі. Намагаюсь ретельно вивчити проблему «Здоров’язберігаючі технології - інноваційний крок в освіті» і розробити завдання для учнів на уроках української мови з урахуванням цих технологій .
Здоров’язберігаючі технології на уроках української мови
8 клас
1.Визначити тип і стиль мовлення. Доведіть свою думку.
2.Записати виділені речення, вставити пропущені букви, розкрити дужки;
розставити розділові знаки.
М’ята
М’ята це (багато)річна рослина. Вона утворює дуже ро..галужене кореневище
гор...зонтально (не)глибоко ро..зміщене. ст…бло вкрите числе..ими темно/зеленими листками ланцето/подібної форми.
Пагони містять в..лику кіл..кіс..ть ефірної олії
дубильні гіркі та біологічно/активні речовини цукор жири фітонциди вітаміни С і
Р каротин мінеральні солі. Корисна м’ята при головних болях сер..цевих та суди..их захворював..ях нервових
ро..ладах бе..со..і запале..ях в органах травле..я тощо. Використовують листки
й пагони у свіжому і суше..ому вигляді.
1.Знайдіть у тексті односкладне речення, визначте його тип.
2.Затранскрибуйте підкреслене слово.
3.Визначте, до якого типу лексики належать слова: фітонциди, вітаміни, каротин, мінеральні солі.
4.Продовжіть текст інформацією про використання м’яти у медицині.
9 клас
- Записати
виділені речення, вставити пропущені букви, розкрити дужки;
розставити розділові знаки.
Значення овочів для харчування
Овоч… (і,й) картопля є продуктами першої (не)обхіднос..ті для людини і займают.. значне місце (у,в)
її харчовому рац..оні.
Особлива ц..н..іст.. (і,й) (не)замін..іс..т..
овочів полягає (у,в) тому
що вони міс..тят.. (у,в) своєму складі
всі поживні р..човини
а найголовніше в..там..ни
яких мало або
зовсім (не)вистачає (у,в )
ін…ших харчових продуктах.
При вживанні
хліба, рису, м’яса, риби, сиру, яєць, масла в органах травлення людини
утворюються шкідливі кислоти. Для нейтралізації їх необхідно вживати овочі. При
споживанні овочів організм краще засвоює хліб, масло, м’ясо та інші продукти
харчування.
Овоч.. є
найважливішим дж..р..лом в..там..нів. В..там..ни це
особливі р..човини які р..гулюют.. ж..т..єві
функт орган..зму.
(Не)стача
в..там..нів порушує прав..л..ну
роботу орган..зму пр…зводит..
до загал..ної слабос..ті
ві..сутності ап…етиту і часто в..кл..кає тя..кі
захворюван..я.
1.Визначити тип і стиль мовлення. Доведіть свою думку.
2.Виконати синтаксичний розбір 2-го речення, накреслити схему.
Записати слова у фонетичній транскрипції, указати кількість букв і звуків: цінність, яєць, утворюються
1.Поясніть лексичне значення слів: джерело, життєві функції.
2.Скласти речення за схемою: [
], і ………….[ ], ( ), ( ).
3.Розкажіть про будь-який овоч у
науковому стилі.
Немає коментарів:
Дописати коментар