Тема.Творення числівників.Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників(2 уроки)
Кл.р.:
- п.п. 52(с.164- 165),
- повтор. табл. про числівник(див. фото):
- Ознайомтеся із поділом числівників за будовою (с.167- табл. угорі "Числівники за
будовою" + Зверніть увагу! - під табличкою )),
- Запам'ятайте! (див. фото):
- впр. 437( І - у, ІІ - п),
- Спостереження над мовним матеріалом
Прочитати вголос числівники. Визначити усно їх вид за значенням(кількісний чи порядковий) і за будовою (простий, складний, складений).
Двадцять п’ять, три шості, дві восьмі, дев’ять, семеро, троє, дві п’яті, сімсот шістдесят один, одна друга, чотири дев’яті, семеро, сорок три, дванадцять, п’ятдесят шість, дві десяті, одинадцять, сорок сім, двісті.
Двадцять п’ять, три шості, дві восьмі, дев’ять, семеро, троє, дві п’яті, сімсот шістдесят один, одна друга, чотири дев’яті, семеро, сорок три, дванадцять, п’ятдесят шість, дві десяті, одинадцять, сорок сім, двісті.
- Закріпіть свої знання з опрацьованої теми.
Прослухайте пояснення вчителя української мови Херсонського НВК №56
"Правопис числівників" (див.покликання на відео внизу):
Д.з. на 29.03. - офлайн.
- п.п. 52(с.164- 165),
- вивч. п.53(с.167- табл. + під табличкою Зверніть увагу!),
- впр. 437( ІІІ- п).
Немає коментарів:
Дописати коментар