7- А :
Тема. Звичаї, традиції українців. Єдність світу природи і світу дитячої душі. Образ гусей-лебедів. Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика.
Кл.р.:
1. Розділи дочитати.
2. У творі дуже виразно звучить мотив шанування природи. Людина – її добрий і мудрий господар, який повинен любити й оберігати її красу.
Поміркуйте, будь ласка, та доберіть із тексту підтвердження до № 1- 5 ! :
1. Як Михайлик був зачарований весняною красою, зокрема
політом гусей?
2. Хто і
яким чином, допомагає Михайлику сприйняти довкілля?
3. Чим саме
лебеді захопили Михайлика?
4. Через що Михайлик дуже полюбляє ліс, багато часу
перебуває в ньому?
5. Чим пояснити те, що Михайлик сприймає природу, її красу по-особливому, душею?
6. А як ви ставитеся до природи? Чи не завдаєте їй шкоди? Чи оберігаєте природу від людей, які бездумно її нищать?
3. Асоціативний самодиктант. Відповіді по порядку швиденько записати у зошити.
1.Треба десь зробити січкарню,драча, чи крупорушку, - співаючи зробить, дайте тільки заліза, дерева і ввечері добру чарку монопольки - це ...
4.Не
розжився в економії ні коня, ні корівчини, ні плуга, а привіз піаніно і цим
розвеселив не лише своє село, а й увесь повіт - це ...
5.… як гарно було пригортатися до цього чоловіка, що однією рукою притримував мої босі ноги, а другою – голову - це ...
6… чорнява худенька дівчинка років восьми, очі в неї карі, з краплинами роси, рум’янці темні, а губи відстовбурчились рожевим потрісканим вузликом і чогось радіють собі - це ...
4. Зачитайте фрагменти повісті, в яких замальовується символічний образ гусей-лебедів. .
- А які символи, на вашу думку,
існують на означення нашої України? (Калина,
верба, біла хата, вишитий рушник, соняшник, Т.Шевченко тощо)
- Завд. № 4(с.123- п., олівцем).
Д.р. на 07.12. :
- Завд. № 1(с.124- п., таблицю - олівцем).
- Записати, про які звичаї, традиції українського народу говориться у повісті.
7- Б :
Кл.р.:
Тема. Звичаї, традиції українців. Єдність світу природи і світу дитячої душі. Образ гусей-лебедів. Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика.
1. Розділи дочитати.
2. У творі дуже виразно звучить мотив шанування природи. Людина – її добрий і мудрий господар, який повинен любити й оберігати її красу.
Поміркуйте, будь ласка, та доберіть із тексту підтвердження до № 1- 5 ! :
1. Як Михайлик був зачарований весняною красою, зокрема політом гусей?
2. Хто і яким чином, допомагає Михайлику сприйняти довкілля?
3. Чим саме лебеді захопили Михайлика?
4. Через що Михайлик дуже полюбляє ліс, багато часу перебуває в ньому?
5. Чим пояснити те, що Михайлик сприймає природу, її красу по-особливому, душею?
6. А як ви ставитеся до природи? Чи не завдаєте їй шкоди? Чи оберігаєте природу від людей, які бездумно її нищать?
3. Асоціативний самодиктант. Відповіді по порядку швиденько записати у зошити.
1.Треба десь зробити січкарню,драча, чи крупорушку, - співаючи зробить, дайте тільки заліза, дерева і ввечері добру чарку монопольки - це ...
4.Не розжився в економії ні коня, ні корівчини, ні плуга, а привіз піаніно і цим розвеселив не лише своє село, а й увесь повіт - це ...
5.… як гарно було пригортатися до цього чоловіка, що однією рукою притримував мої босі ноги, а другою – голову - це ...
6… чорнява худенька дівчинка років восьми, очі в неї карі, з краплинами роси, рум’янці темні, а губи відстовбурчились рожевим потрісканим вузликом і чогось радіють собі - це ...
4. Зачитайте фрагменти повісті, в яких замальовується символічний образ гусей-лебедів. .
- А які символи, на вашу думку, існують на означення нашої України? (Калина, верба, біла хата, вишитий рушник, соняшник, Т.Шевченко та ін..)
- Завд. : письм., таблицю креслимо олівцем:
Д.р. на 07.12. :
- Завд. № 1- 3 (с.131- 132- п.), № 1- 3(с.139- 140- п.).
- Записати, про які звичаї, традиції українського народу говориться у повісті.
Немає коментарів:
Дописати коментар