Сторінки

субота, 3 березня 2018 р.

7- А, 7- Б ! Письмово виконайте завдання це і від 1 березня на понеділок !

1. Серед поданих слів визначте прислівники :

 веселий, весело, по-весняному, весна, прочитаний.

2. Знайдіть прислівник, що означає час дію: Далеко, весело, по-батьківськи, вчора,спересердя.

3. Від поданих слів утворіть прислівники: Глибокий – Весна – Другий – Дорогий – Права рука 

4. Поставте прислівники у дужках у вищому ступені: Сонце все ( тепло ) пригріває землю. Хлопці нашого класу виконали роботу ( швидко), ніж учні інших класів. ( Голосно ) за всіх лунала дівоча пісня.
5. Відредагуйте речення:Тарас Шевченко знав і любив твори Пушкіна, він охочий читав їх напам'- ять.Дівчина поспішала якнайшвидко вийти з лісу. З кожною хвилиною демонстрантів ставало все багато й багато.
6. Замість крапок введіть потрібні за змістом прислівники: На вулиці ....... пекло сонце. ...... ми зустріли гостей. Голос учительки звучав ..... .

ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ТЕСТОВІ ПИТАННЯ
1. Прислівник – це : А) самостійна частина мови, що означає дію предмета; Б) особлива форма дієслова, що виражає ознаку предмета за дією; В) незмінна самостійна частина мови, що передає ознаку дії, ознаку предмета або ознаку іншої ознаки.

2. Знайдіть прислівник, що означає мету дії : А) тепло; Б) внизу; В) навмисне.
3. Знайдіть прислівник вищого ступеня : А) старанно; Б) переконливіше; В) по-козацьки.. 

4. Знайдіть прислівник, який пишеться разом: А) з/низу; Б) хтозна/де ; В) з/дня/на/день.
5. Знайдіть прислівник, в кінці якого пишеться і :А ) опівноч... ; Б) навшпиньк... ; В) пошепк... .
6. Знайдіть прислівник, який пишеться разом : А) тихо/тихо ; Б) власно/руч ; В) рано/вранці.
7. Знайдіть речення з прислівником, що означає спосіб дії : А) Учні виконували роботу ретельно.       Б) Вночі не горіли вогні в будинку. В) Внизу протікала річка.
8. Знайдіть прислівник, утворений префіксальним способом: А) гуманно ; Б) добре ; В) небагато .
9. Знайдіть прислівник, у якому пишеться –нн- :А ) безумов(н)о ; Б) сумлі(н)о ; В) перекона(н)о .

Немає коментарів:

Дописати коментар