Лінгвістична карта учня
11-А ________________________________________Дата__________________
Завдання
|
Приклади речень
|
Теоретичне обгрунтування
|
1.
Підкресліть
підмети і присудки
|
Моя країна зветься Україною.
Пливти проти течії не завжди корисно
Безмежний світ Сашкові здавався живою материною
казкою
|
Складений дієслівний присудок: допоміжне
дієслово+інфінітив.
У ролі допоміжних можуть бути…
Складений іменний присудок…
|
2.
Підкресліть
додатки, означення, обставини
|
Здатність співчувати виникає з милосердя.
Теплий вітер ніжить безмежний південний степ.
|
Інфінітив виступає означенням, коли…
|
3.
Поставте
розділові знаки, підкресліть відокремлені члени речення
|
1.Нехтуючи минулим людина не має майбутнього. 2.Оповитий
серпанком загадковості спить на схилах гір ранок.
3. Неокласики за винятком М. Рильського відчули
«смак» репресій.
|
Поясніть, які конструкції ви виділили.
1.
2.
3.
|
4.
Поставте
розділові знаки при вставних словах та звертаннях
|
«Якщо принаймні одна людина усміхнулася я
щасливий» уважав Остап Вишня.
О земле втрачена явися бодай у зболеному сні.
Синім-синім небом сміявся осінній день здавася
синьою синню.
|
Наведіть приклади вставних слів, що вказують на
порядок викладу думок:…
|
5.
Уставте,
де треба, пропущені букви
|
Контрас..ний, пр…красний, мавп..ячий, дит..ясла,
нян..чити, уман..ський, пра..зький, каза..ський, ман..на, нет..о, кол..легія,
Кальку..та, Одіс..ей, ім...іграція
|
Назвіть винятки-подвоєння в іншомовних словах
|
6.
Запишіть
сполучники підрядності
|
Умови…
Допусту…
Наслідку…
|
|
7.
Якщо
ви забули вищезгадані сполучники, напишіть про всі, які знаєте:
Сурядні:
Підрядні:
|
Немає коментарів:
Дописати коментар