8 вересня, четвер
Міжнародний день грамотності
Ви
вважаєте себе грамотною людиною? Впевнені? Вміння читати - лише мала
частина вміння бути грамотною людиною, а ось здатність використовувати
прочитане, отримуючи вигоду для себе, оточуючих вас людей, близьких і
сім’ї - це більш вагома частина вміння бути грамотним, хоча і не завжди
вирішальна.
Ви часто вмієте використовувати прочитане з користю?
Це просто - лише потрібно намагатися бути трохи
більш уважним, трохи більш терплячим, по можливості не плутати «грішне»
з «праведним» і обов’язково не спостерігати себе в очах своїх мудрецем,
інакше ви можете так і не помітити користі тієї інформації, яка раптово
з’явилася перед вами.
Чи страшно бути неграмотним? А що таке
«грамотність»? Не виключено, що це - «ефективність» використання
інформаційних даних, здатність постійно знаходити комунікаційні
напрямки, творчий момент, мета якого - більш природне поліпшення якості
життя.
Згідно з прогнозами, до 2020-го року, молодим
фахівцям, щоб знайти роботу і бути конкурентно спроможними на ринку
праці, вкрай необхідні будуть такі навички, як комунікабельність, вміння
працювати в команді, здатність творчо та інноваційно підходити до
вирішення поставлених завдань, а також критичне мислення.
Міжнародний день грамотності - один з міжнародних днів, що відзначаються в системі Організації Об’єднаних Націй.
Грамотність - свято для людства, яке досягло
вражаючого прогресу в цій галузі, довівши кількість грамотних людей у
світі до чотирьох мільярдів. Однак грамотність для всіх - дітей, молоді
та дорослих - ще не до кінця досягнута мета.
Боротьба з неписьменністю як і раніше
залишається завданням величезного масштабу і складності. Незважаючи на
помітні успіхи багатьох країн, більше 860 мільйонів дорослих залишаються
неписьменними, а більше 100 мільйонів дітей не ходять до школи.
Безліч дітей, молодих людей і дорослих,
охоплених шкільними або іншими освітніми програмами, не відповідають
рівню, необхідному для того, щоб їх можна було вважати грамотними в
умовах сьогоднішнього світу, що стає все більш складним.
Існує явна необхідність у розгортанні програм
поширення грамотності, які були б спрямовані на групи учнів, що
вимагають до себе особливої уваги, і в першу чергу до них належать жінки
та дівчата, що залишилися за дверима школи. Там, де чоловіки й хлопчики
не мають можливості одержання якісної освіти, вони теж потребують
особливої уваги.
Немає коментарів:
Дописати коментар