Тема. Узгоджені й неузгоджені означення
Мета. Систематизувати й узагальнити знання учнів з теми, звернути увагу на розмежування узгоджених та неузгоджений означень. Формувати вміння оперувати набутими знаннями, використовувати навчальний досвід. Виховувати моральні якості
Обладнання: підручники, довідники, таблиці «Другорядні члени речення. Означення», ілюстративний матеріал для розвитку мовлення.
Перебіг уроку:
І. Адаптативний оргмомент:
- підготовка до уроку учнів класу;
- Девізом нашого уроку буде вислів українського письменника Олеся Гончара «Життя прожити – яке це велике й многотрудне мистецтво».
ІІ. Мотивація навчальної діяльності:
- закріпити та систематизувати знання про означення;
- розрізняти за ознаками узгоджені й неузгоджені означення;
- синоніміка узгоджених і неузгоджених означень.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання: